Programma en afstanden

Op deze pagina vind je alle informatie voor jou als deelnemers. Naast het programma en de tijdstippen vind je tevens informatie per onderdeel.

Programma

Onderstaand programma is van toepassing op de Kiwanis Maasduinenloop op zondag 5 november 2023.

STARTTIJDEN zijn:

Kidsrun (tot 6 jaar): 10.30 uur
Kidsrun (7 tot 10 jaar) 10.45 uur
3 kilometer: 11.00 uur
5 kilometer: 11.30 uur
10 kilometer: 11.40 uur

Direct inschrijven!

2016-11-16_210911-1024×683

Kidsrun 500 meter

De organisatie van de Kiwanis Maasduinenloop neemt de Kidsrun net zo serieus als de jeugdige lopers zelf. Daarom krijgen de lopers een chip en een startnummer, net zo als de volwassen lopers. Aangezien het hier lopers van zeer jonge leeftijd betreft, wordt het parcours uitgezet op het terrein van Landgoed Bleijenbeek zelf en niet op de openbare weg. De kidsrun wordt gelopen in twee leeftijdscategorieën: t/m 6 jaar en 7 t/m 10 jaar. Starttijden 10:30 uur en 10:45 uur. Prijsuitreiking volgt direct na de lopen om ca. 11:00 uur.

Overige informatie:

• Bij de Kidsrun wordt er bij de tijdsregistratie geen onderscheid gemaakt in jongens en meisjes.
  • Het inschrijfgeld per deelnemer bij voorinschrijving is € 3,50 (op de wedstrijddag zelf  € 4,50)
  • Alle deelnemers aan de Kidsrun krijgen na afloop een medaille en een lekkernij (gezonde snack)
  • De eerste drie deelnemers per categorie krijgen een leuke beker

2017-11-12_122021-1024×574

5 kilometerloop

De Kiwanis Maasduinenloop start dit jaar vanaf Landgoed Bleijenbeek, Bleijenbeek 14 in Afferden. Op bijgaande afbeelding (rechts) kan je zien hoe de route in grote lijnen loopt.

• de gehele route wordt voorzien van bewegwijzering en kilometerbordjes
  • op diverse plaatsen op de route zullen verkeersregelaars staan
  • de route wordt begeleid door mountainbikers
  • er wordt gebruik gemaakt van tijdsregistratie (netto-tijd telt)
Overige informatie:
  • Bij de 5 kilometerloop wordt er bij de tijdsregistratie onderscheid gemaakt in mannen en vrouwen.
  • Het inschrijfgeld per deelnemer bij voorinschrijving is € 7,50 (op wedstrijddag zelf € 10,-)
  • Naast individuele deelname is het ook mogelijk om de 5 kilometerloop als team te lopen. Zie hiervoor bij teams (menu).
  • Deelnemers aan de 5 kilometerloop krijgen na afloop geen medaille.
  • De eerste drie deelnemers krijgen een beker (prijsuitreiking na de finish van de 10 kilometerloop).

2018-06-10_213142

10 kilometerloop

De Kiwanis Maasduinenloop start dit jaar vanaf Landgoed Bleijenbeek, Bleijenbeek 14 in Afferden. Omdat het hier een nieuwe start/finishlocatie betreft wijkt de route af van voorgaande jaren. De route is gelijk aan de route van de 5 kilometer loop. Deze route zal bij de 10 kilometer twee keer worden gelopen. Op bijgaande afbeelding (rechts) kan je zien hoe de route in grote lijnen loopt.

• de gehele route wordt voorzien van bewegwijzering en kilometerbordjes
  • op diverse plaatsen op de route zullen verkeersregelaars staan
  • de route wordt begeleid door mountainbikers
  • er wordt gebruik gemaakt van tijdsregistratie (netto-tijd telt)
Overige informatie:
  • Bij de 10 kilometerloop wordt er bij de tijdsregistratie onderscheid gemaakt in mannen en vrouwen.
  • Inschrijfgeld per deelnemer bij voorinschrijving bedraagt: € 10,00 (op wedstrijddag zelf € 12,50)
  • Naast individuele deelname is het ook mogelijk om de 10 kilometerloop als team te lopen. Zie hiervoor bij teams (menu).
  • Deelnemers aan de 10 kilometerloop krijgen na afloop geen medaille.

2018-06-10_213142 (1)

Teamloop

De Kiwanis Maasduinenloop kan ook worden gelopen als team. Dit geldt voor zowel de 5 kilometer als de 10 kilometer. Een team bestaat uit minimaal 3 en maximaal 6 lopers. Alle lopers in het team dienen wel dezelfde afstand te lopen (dus 5 of 10 kilometer). De teams lopen gelijk met de individuele lopers van de 5 en 10 kilometer.

Overige informatie teamloop

• Een team kan bestaan uit mannen, vrouwen of een combinatie hiervan. Bij de tijdsregistratie van teams wordt geen rekening gehouden met geslacht.
  • De score van het team wordt bepaald door de optelling van de tijden van de snelste drie teamleden.
  • Een teamlid mag slechts deelnemen in één team.
  • Alle teamleden doen automatisch ook mee met de individuele loopwedstrijd (hiervoor zijn geen extra kosten)
  • Inschrijfgeld per team bedraagt: € 225,00

Inschrijven voor de Kiwanis Maasduinenloop Teamloop

• Gegevens team

• Selecteer de juiste afstand
  • Gegevens deelnemers

• Velden met een * zijn verplicht
    Je gegevens zijn veilig. Door het formulier te verzenden, ga je akkoord met de privacy policy.
  • Bevestigen en betalen

Jouw inschrijving voor de Kiwanis Maasduinenloop kun je eenvoudig betalen via iDeal.
20-1-1024×685