arrow_rightarrow_righticon_excelicon_pficon_ppticon_wordmagnifier

Maasduinenloop

Maasduinenloop 2023 groot succes

De Maasduinenloop 2023, ligt al weer achter ons. Ruim 250 deelnemers ondanks het slechtere weer. De 6 Jong Nederland/Scouting verenigingen in de Maasduinen hebben een mooie donatie ontvangen. We zijn daarvoor onze Vrienden zeer dankbaar. De uitslagen en foto’s/beelden vinden jullie hier. Hopelijk zien we jullie volgend jaar (zondag 3 november 2024) weer bij de Kiwanis Maasduinenloop 2024.

Kiwanis Maasduinenloop

Op zondag 5 november 2023 wordt de 8ste Maasduinenloop georganiseerd door Kiwanis Maasduinen. Start- en eindpunt is Golfbaan Landgoed Bleijenbeek te Afferden (L.). Een prachtige accommodatie met zeer goede faciliteiten. We rennen door Nationaal Park de Maasduinen en passeren kasteel Bleijenbeek.

Wir haben die wichtigsten Informationen für unsere deutschen Gäste zusammengefasst. Klicken Sie hier.

Inschrijven

Leuk dat je mee wilt doen met onze Kiwanis Maasduinenloop! Wil je individueel inschrijven of als team? Maak hieronder je keuze!    Startijden zijn:

Kidsrun (tot 6 jaar): 10.30 uur
Kidsrun (7 tot 10 jaar) 10.45 uur
3 kilometer: 11.20 uur
5 kilometer: 11.30 uur
10 kilometer: 11.40 uur

Inschrijven deelnemer   Inschrijven team

Goed doel

Kiwanis zetten zich in voor goede doelen waarbij kinderen centraal staan. Onze club wil dat graag doen in ons eigen gebied: de gemeenten Bergen, Gennep en Mook & Middelaar. Met de Maasduinenloop zamelen we samen met partners, bedrijven en lopers geld in voor een goed doel. Alle opbrengsten gaan naar het goed doel:

• In 2019 naar alle Kindervakantiewerken
  • In 2022 naar alle Fanfare- en Muziekverenigingen

In 2023 hebben we gekozen voor alle Jong Nederland en Scouting verenigingen in de 3 Gemeenten.

Donaties

Faciliteiten

De Kiwanis Maasduinenloop wordt gehouden op Landgoed Bleijenbeek, Bleijenbeek 14 in Afferden. Het Landgoed is gelegen midden in het Nationaal Park De Maasduinen tussen de dorpen Afferden, Nieuw Bergen en Siebengewald. Op dit Landgoed kan je gebruik maken van de volgende faciliteiten:

• gratis parkeren
  • douches en omkleedkamers (dames en heren)
  • inloopveld
  • hapje en drankje (restaurant)

Ook is het mogelijk om vanaf Landgoed Bleijenbeek wandelend de natuur in te gaan. Daarvoor zijn er diverse wandelroutes beschikbaar. Meer informatie over Landgoed Bleijenbeek op www.bleijenbeek.nl.