Inschrijven als team

Leuk dat jullie meedoen met de teamloop van de Kiwanis Maasduinenloop! Geef aub de volgende gegevens door aan maasduinenloop@kiwanismaasduinen.nl.

• Naam team
  • Contactpersoon (naam, telefoonnummer, e-mail adres)
  • Loper 1 (voornaam, achternaam, geboortedatum, afstand)
  • Loper 2 (voornaam, achternaam, geboortedatum, afstand)
  • Loper 3 (voornaam, achternaam, geboortedatum, afstand)
  • Loper 4 (voornaam, achternaam, geboortedatum, afstand)
  • Loper 5 (voornaam, achternaam, geboortedatum, afstand)
  • Loper 6 (voornaam, achternaam, geboortedatum, afstand)

Teamloop

De Kiwanis Maasduinenloop kan ook worden gelopen als team. Dit geldt voor zowel de 5 kilometer als de 10 kilometer. Een team bestaat uit minimaal 3 en maximaal 6 lopers. Alle lopers in het team dienen wel dezelfde afstand te lopen (dus 5 of 10 kilometer). De teams lopen gelijk met de individuele lopers van de 5 en 10 kilometer.

20-1-1024×685

Overige informatie teamloop

• Een team kan bestaan uit mannen, vrouwen of een combinatie hiervan. Bij de tijdsregistratie van teams wordt geen rekening gehouden met geslacht.
  • De score van het team wordt bepaald door de optelling van de tijden van de snelste drie teamleden.
  • Een teamlid mag slechts deelnemen in één team.
  • Alle teamleden doen automatisch ook mee met de individuele loopwedstrijd (hiervoor zijn geen extra kosten)
2018-11-11_202059